តាមកាសិក្សាកន្លងមក
គេតែងសង្កេតឃើញថា ការយល់ច្រឡំនូវអត្ថន័យ នៃពាក្យទាំង៣នេះគឺ៖
Marketing, Marketer,Market ជាការពិតណាស់ពាក្យទាំង៣នេះ ប្រសិនបើយើងមិនបានគិតឲ្យដិតដល់ទេនោះវាប្រាកដជាមាន
ការភាន់ច្រឡំជាក់ជាមិនខាន។ តាមពិតទៅពាក្យទាំង៣នេះ មានអត្ថន័យខុសពីគ្នាយ៉ាងដាច់ស្រឡះដូចខាងក្រោមៈ
Marketing គឺជាដំណើរការ ឬជាចរន្តន៍នៃដំណើរ
របស់ទីផ្សារដែលក្នុងមានដូចជា(សកម្មភាពរបស់អតិថិជន សកម្មភាពរបស់រោងចក្រសហគ្រាស
សកម្មភាពរបស់ផលិតផល ដូចជាកាប្រែប្រួលតំម្លៃ និងគុណភាពរបស់ផលិតផល) ។
Marketer: គឺជាអ្នកធ្វើការខាងទីផ្សារតែម្តង ហើយតែងតែពាក់ព័ន្ធជានិច្ច
ជាមួយនិងកិច្ចការដែលមានការជាប់ទាក់ទងជាមួយផ្នែកនេះ ។
Market: គឺជាទីតាំងឬ ជាកន្លែងដែលសមស្រប អាចនិងបើកកន្លែងលក់បាន
ឬអាជីវកម្មបានសមស្របទៅនិងស្ថានភាព ជាក់ស្តែងរបស់សង្គមផងដែរ ។